Kommande provningar

10/5 Tastemaster, Fraudsien







Är någon sugen att komma som gästprovare så anmäl gärna er intresse på "konässören"































måndag 13 september 2010

Hemma igen!

Tack ska ni ha allihopa för en MYCKET trevlig resa, med ett MYCKET trevligt gäng. i dag har man varit hu j-vla trött som helst men det har man jobbat i hop till. Jag har hittat en möjlighet att lagra vår foto på om ni vill att vi lagrar dom på ett ställe där vi kan hämta dom. Jag tror att det går att länka dom via bloggen. När jag har piggnat till så ska jag göra en sammanfattning av resan och jag återkommer med förslag på nyordning i Malte's. Allt för det bättre. Jag vill slutligen ge ett JÄTTETACK till Rico vår fantastiska chaffis under dom dagarna, ja han är mycket trevlig även andra dagar :-) för hans tålamod med oss och för hans sätt att ta oss fram på Skottland krokiga och små vägar

Inga kommentarer: